U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
Betaling door middel van de MultiSafepay kassa. Quaintsports biedt via MultiSafepay de volgende betaalmethoden aan: iDeal, Creditcards, Visa, Mister Cash, Giropay, Carte Blanche, Maestro, Directbanking, overboekingen en automatische incasso.
Vooruitbetaling uit buitenland middels IBAN en BIC:
Wij versturen bestellingen naar alle landen binnen de EU. Middels onze IBAN en BIC codes kunt u snel en kosteloos geld overboeken. U vindt deze codes in de bevestigingsmail die u na uw bestelling per e-mail toegezonden krijgt. Vergeet u bij het in orde maken van de betaling niet om de kosten op -gedeeld- te zetten, alleen dan worden er geen kosten in rekening gebracht. Neemt u de IBAN en BIC codes s.v.p. nauwkeurig over om onnodige bankkosten te voorkomen.
Tel 0031 (0)475 – 202 150
KNAB NL72 knab 0255 5290 07 t.n.v. Quaintsports,
IBAN-nummer xxxxxx,
BIC nummer xxxxxxxxx
Vooruitbetaling via Creditcard / Paypal :
Betaling via Creditcard / Paypal is snel en veilig. Een betaling komt direct bij ons binnen. Uw bestelling wordt binnen maximaal 48 uur na ontvangst van de betaling verstuurd.
Betalen met iDeal via MultiSafepay:
Betaal veilig, vertrouwd en gemakkelijk met iDEAL.
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u kunt afrekenen in uw vertrouwde betaalomgeving op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw bank. U gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank, SMS-Tan bij Postbank, en e.dentifier bij ABN AMRO). De betaling wordt direct ten laste van de betaalrekening uitgevoerd. In dat opzicht lijkt het op een pin-betaling.
Hoe werkt iDEAL?
U plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webwinkelier wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Als u beschikt over internetbankieren bij een van de deelnemende banken, kunt u met iDEAL betalen. U hoeft zich hiervoor niet apart aan te melden. Heeft u dit niet, vraag dit dan aan bij de deelnemende banken.
Zijn er kosten verbonden aan het betalen met iDEAL?
Alle klanten kunnen bij Klikleesbril.nl gratis met iDeal betalen.
Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangst altijd direct een bevestigingsmail van uw betaling.
Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?
Een betaling met iDEAL is na de uitvoering net als een betaling via internetbankieren onherroepelijk en kan niet meer worden teruggedraaid.
Contant bij afhalen (op afspraak):
Uiteraard kunt u bij directe afhaling in Roermond contant betalen. Betaling is alleen contant en gepast mogelijk. We hebben geen fysieke winkel en bieden uitsluitend een afhaalmogelijkheid op afspraak.
Langskomen zonder afspraak heeft geen zin aangezien we onze voorraad op meerdere locaties hebben.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@Quaintsport.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Online bestellen bij Quaintsport kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook als u nog geen klant bent!
- Surf door de winkel en klik het artikel aan waarin u geïnteresseerd bent,
- Heeft u besloten om het artikel daadwerkelijk te kopen,
- klik dan op de knop bestel,
- U gaat nu naar uw bestelling, waar u een overzicht ziet van alle artikelen die in uw winkelmandje liggen,
- Bent u klaar met winkelen Klik dan in uw winkelmandje op de knop Ga verder,Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Indien u uw e-mailadres invult, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail,
Vervolgens kunt u kiezen hoe u uw bestelling wilt laten thuisbezorgen,
Als u dit heeft gedaan, klikt u op de knop Bestelling plaatsen. U krijgt een bevestiging van uw bestelling.
Als u voor het eerst online bij ons bestelt, kan het iets langer duren voordat we de bestelling bij u thuisbezorgen.
Wij streven naar een zo gebruiksvriendelijke mogelijke winkel voor onze klanten. Vaste klanten kunnen inloggen en zo hun gegevens bijwerken en hun bestelhistorie raadplegen. In het menu bestellen vindt u ook informatie over het retourneren van producten, onze garantiebepalingen en bijvoorbeeld de verzendkosten.
Heeft u vragen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.
info@quaintsport.nl of 0031 (0)6 36 25 61 58
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@klikleesbril.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 22.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Wanneer u goederen ophaalt, is betaling alleen contant en gepast mogelijk. We hebben geen fysieke winkel en bieden uitsluitend een afhaalmogelijkheid op afspraak! Langskomen zonder afspraak heeft geen zin, aangezien we onze voorraad op meerdere locaties hebben.
Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bij ons bestellen door bij het betreffende product het gewenste aantal in te vullen en op bestellen te klikken. U krijgt dan een overzicht van wat u besteld heeft. Vervolgens kunt u desgewenst meer producten toevoegen, verwijderen of uw bestelling afronden.
Als u uw bestelling afrondt, vult u uw gegevens (afleveradres en evt. factuuradres) in en klikt u op bestellen. Vervolgens kunt u selecteren hoe u wenst te betalen en hoe u wilt dat uw bestelling verstuurd wordt (zie bestelinformatie voor meer informatie over deze mogelijkheden).
In het volgende scherm ziet u nogmaals een overzicht van de door u uitgekozen producten met de totaalprijs inclusief verzendkosten. Klik vervolgens op plaats bestelling, om uw bestelling definitief te plaatsen. Binnen 2 minuten ontvangt u een e-mail met alle te nemen stappen duidelijk omschreven. Ontvangt u deze email niet binnen 2 minuten heeft u mogelijk uw Email adres foutief ingevuld of is onze mail in uw ongewenste post terecht gekomen. Neemt u in dat geval contact met ons op via info@quaintsports.nl of bel met +31 (0)475 – 202 150.
Hoe gaat de betaling in zijn werk?
De standaardprocedure bij bestellen is via MultiSafepay en meestal met iDEAL. Na de betaling met iDEAL ontvangt u een bevestigingsmail en de factuur zodra u een bestelling heeft geplaatst.
Uw bestelling wordt verstuurd binnen maximaal 48 uur nadat het totaalbedrag is bijgeschreven. Indien hiervan moet worden geweken, dan wordt u daar tijdig van op de hoogte gebracht. Dagelijks bekijken wij onze bankrekening om de laatste bijschrijvingen te controleren en de betaalde bestellingen te versturen.
Wat is de levertijd?
Indien het product op voorraad is, is de levertijd afhankelijk van uw betaling. Producten die op voorraad zijn, worden verstuurd binnen maximaal 48 uur nadat het totaalbedrag is bijgeschreven.
De volgende tijden staan voor een betaling:
Een overboeking via internet of telefoon: circa een halve werkdag
Een overboeking via iDEAL: enkele seconden
Een betaling via een overschrijvingskaart: ca 3 werkdagen
Een betaling uit het buitenland (mbv de IBAN en BIC codes): ca 3 werkdagen
Een betaling via Paypal: enkele seconden
U kunt zo zelf berekenen wanneer wij uw betaling binnen hebben en wanneer u uw bestelling in huis heeft.
Of een product op voorraad is, staat bij het betreffende product. Indien een product niet op voorraad is, mailt u ons dan via info@quaintsport.nl om de levertijd op te vragen. Wekelijks wordt onze voorraad aangevuld.
Versturen jullie onder rembours?
Ja, maar liever versturen we niet onder rembours.
Veel mensen vinden het niet prettig om vooruit te betalen en vragen of we onder rembours kunnen versturen. Echter, met rembours blijven er risico’s. De koper betaalt pas bij de postbode. Hij mag het pakket pas open maken als er bij de postbode betaald is. Er zou dan een totaal waardeloos pakket verstuurd kunnen zijn. Terugbrengen naar de postbode kan dan niet meer. Natuurlijk doen wij niet aan dit soort praktijken, maar even goed leveren wij netjes uw bestelling na betaling.
Daarnaast is rembours een zeer dure en omslachtige manier van verzending. Ook om deze redenen versturen wij liever geen zending onder rembours. Maar uiteraard is aan u de keuze.